Toimitusehdot

TOIMITUSTAPA JA -AIKA

Verkkokaupan kautta tehtyjen tilausten toimitustapana on vain nouto grilliltä osoitteesta Viipurintie 4, Hämeenlinna. Tilaus on noudettavissa noin puolen tunnin kuluttua tilauksen tekemisestä, ellei toisin ilmoiteta. Jos haluat tuotteet kotiinkuljetettuna, tee tilaus Foodoran kautta.

TILAUSVAHVISTUS

Vastaanotettuamme tilauksen lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiviestillä, joka on hyvä säästää siihen asti, kunnes tilaus on valmistunut. On ensiarvoisen tärkeää, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeat, jotta vahvistukset saadaan toimitettua perille.

MAKSUVAIHTOEHDOT

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Alisa Yrityslasku, Walley, OP Lasku ja Jousto

3. Korttimaksaminen:
 Visa, Mastercard ja American Express
 
4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

5. Epassi

1.-4. maksutavoissa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

ASIAKASTIETOJEN TALLENNUS

Tilaajan tiedot tallennetaan Marin Grillin asiakasrekisteriin. Lue rekisteri- ja tietosuojaseloste.

REKLAMAATIO

Jos toimituksessa tai tuotteessa on vikaa, ota yhteyttä suoraan grillille tai sähköpostitse maringrilli@maringrilli.fi.

Scroll to Top